söndag 11 oktober 2015

Sista barnfria helgen hoppas vi.

Fredagsbild

 Våra grannar har kommit hem från Japan och eftersom vi verkligen har saknat dem så fick magbilden bli en Totoro. Vilket blev ännu bättre när de köpt bebissaker åt kotten i Japan.., med Totoro-tema. 

Jag är nu riktigt trött på att vara tung. Kotten klagar om jag sitter vanligt med benen. Jag gissar att det blir för trångt i ljumskarna för honom för hen utför fysiska protester som är smärtsamma för mig. Jag har mensliknande smärtor om nätterna och oroar mig för att torsdagens planerade snitt kanske är för långt bort i tid. Tänk om Kotten försöker komma ut innan dess. 
Vi har fått massor med papper från sjukhuset hälften av dem var helt ordlekarna för oss då de gällde forskning som skulle bedrivas innan eller fr.o.m. v 28. Ett av papperna var en fullmakt för sjukhuset att samla blod från navelsträngen att använda för att hjälpa barn med leukemi. Det intressanta med det var att det bara krävde min underskrift. F skulle skrivas med som förälder men han behövde inte skriva under. Är det jämställt? 




Har beställt en maggördel då jag läst att de skall kunna stödja upp magen massor efter snittet då du inte riktigt kan använda magmusklerna. Och påskynda sammandragningen av livmodern vilket kan förkorta tiden då man har avslag. Jag vet inte om det stämmer men tänker att den antagligen inte kan skada. 
Den här blev det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar