fredag 4 september 2015

V.35-36 magbilder



35 fullgångna veckor och vi är alltså i v.36

Kotten har vänt sig och har nu huvudet neråt. Hen är fortfarande ruckbar men verkar ha lagt sig till rätta. Jag vet inte riktigt vad det innebär, det jag vet är att sättet på vilket barnmorskan undersöker hur bebisen ligger gör väldigt ont. Man får lägga sig på rygg och ta ett djupt andetag. När man andas ut så kör barnmorskan ner sina händer i dina höfter och vickar lite på dem. ( smärta!!)

























Den här veckan gjorde vi en specialar bild. Den är dedikerad till kottens gudmor som är nörd ut i fingerspetsarna.

Jag börjar känna mig riktigt sliten och rent ut ful nu. Finnarna avlöser varann i ansiktet. Svullnaderna har spridit sig till ansiktet. Håret är glåmigt, fett och helt omöjligt att göra något med.
Att klä sig snyggt känns inte lockande längre kanske för att jag känner mig för tung för att kunna röra mig ordentligt.

F och jag har konstaterat att Kotten gärna får vänta till efter den 19 september men sedan får hen komma när hen vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar