torsdag 3 januari 2013

3 januari 2013

Godmorgon, idag vaknade jag tidigt. Först när Fredriks klocka ringde vid 7. Sedan när han smsade om biobiljetter strax efter 9. Vi skall gå på bio ikväll. Vi skall titta på the hobbit.
Gissar att jag inte kommer lägga ut en bild från det. :)


Det här är en av mina små snäcklingar i akvariumet. Den är ännu inte 1cm och verkade gilla den nya kalkskjöldpaddan som jag lade in i akvariumet idag till frukosten.



Här är en av mina större äppelsnäckor. Den köptes när den var 1,5 cm och med världens sämsta skal som ni ser. Det nya skalet verkar bli fint i alla fall.


Har läst större delen av den här sista dagen på jullovet. Det blev att läsa om en bok som jag störtgrät till sist jag läste den.



Jag kan säga att jag grät massor denna gång också. Förra gången läste jag på engelska och nu på svenska. Den var lika bra på svenska. Såå dagens boktips...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar