måndag 28 januari 2013

28 jan 2013

Idag är jag på ombudsutbildning. Vi är på Marstrands havshotell.
Så här ser det ut utanför.



Så här såg hotellrummet ut.



Vi får ju dela 2 och två så det fanns ju badrock och tofflor till två.
Jag har inte bokat någon behandling för jag sparar hellre pengarna och gör något mysigt med Fredrik. Det visade sig att vi får ju tillgång till spa avdelningen ändå. Så nu har jag badat i badtunna. Badat bubbelpool, badat i kall vatten, simmat i vanlig bassäng. Bastat i nordisk bastu ( 75grader. Och suttit i saltbastu. Där var det bara 25 grader.



Tofflorna var snygga men sulorna var för grova så de gjorde riktigt ont i fötterna efter en kort stund. Min rekommendation är alltså att man tar med egna tofflor.
De har ingen scrub i duschen nere på spaet och det finns ingen balsam i rummens dusch.
Ingenstans fanns det heller hudkräm.

Så här såg jag ut innan spa-andet.


Så här gott var fikat . . . GOTT!!


Sååå maten ( fikat) bättre än på Arken. Men Arken vinner överlägset vad gäller spa avdelningen.

Snart 4 rätters middag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar