söndag 22 maj 2016

Könlös docka.

Har funderat en del kring det här med bilar och dockor. M har ju redan en bil i sin leksakslåda och vi har sagt att han minsann skulle få en docka med. Så jag började kika runt. Ville ju gärna att det skulle vara en med mjuk kropp som man kan krama och som är någorlunda lätt att byta kläder på.
Googlade som en galning tills jag hittade den perfekta. 
En könlös docka med mjuk kropp. 36 cm lång. Säljs utan kläder så nu önskar sig Mio stickade varma kläder åt dockan av mormor och kanske medeltids eller vikinga kläder åt dockan av tant J. Jag kommer nog sy en onepiece åt dockan. M fyller 1år i oktober då kan ni som har kommit på något dockan borde ha gärna få ge det i present. :) 
Finns även mörkhyade och med blont och mörkt hår som ni ser. Jag tycker de är superfina. 
Att ansiktet målas för hand gör ju att det inte finns två likadana. Den tanken tilltalar mig med. 




( det kommer nog fler saker som M behöver eller vill ha för er som inte känner er manade.tex så kan man starta en månatlig microinsättning på hans bankkonto. Tänk vad tio kr i månaden gör för honom om det ramlar in varje månad i två år. :)  ) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar