söndag 13 mars 2016

Kläder storlek 68-70

En kompis till mig träffade Mio i går och konstaterade att han hade på sig kläder som inte synts i bloggen. Och då jag svarade att jag inte bloggar om allt jag syr så tyckte hen att det var ju inte riktigt ok. 
Här kommer en sammanfattning av vad jag än så länge sytt i storlek 68/70. 
Gult är ju en superskön färg så gul body och apelsinbyxor i favvomodellen som är sydd som baggy men utan häng, blir så bra plats för blöjan då. och dreglisar i samma tyg förståss. 

Orange är ju en supermysig färg som både Fredrik och jag gillar så orange body och byxor med matchande dreglis i tänk på planeten tyg. 

Ett par gröna byxor i baggy modell men inte så mycket häng mest plats för blöja. 
Och basgarderoben behöver ju innehålla grå bodys som passar till det mesta. 

Ljust turkosa bodys och svarta byxor. Ett par plain och ett par med ficka på benet. 

De är ljust turkosa. Med extra tyg som vadderingen på knäna. Långa så mer storlek 74. 

Byxor med matchande dregglisar av olika spilltyger. 

Diverse dregglisar 

En uppsättning kläder till spelkonventet Goth Con som jag är med och arrangerar. 

Förutom detta så har han en grön heldresser med stjärnor, en grön dreglis och vad nu mer som kan ligga i tvätten. 








1 kommentar: