tisdag 31 mars 2015

Kub test och illamående

Kub test v 14
Här kan man se våran lilla kotte. 
Vilken perfekt liten silhouette. Det är faktiskt en bebis där inne redan. Knas. Det kostade oss 1500:- att få göra ett kubtest, hade jag fyllt 35 hade vi fått det gratis men innan dess får man bekosta det själv. Så värt det. Att få se sin bebis är så värt att betala för. 
Jag mår illa och kräks ... ofta. 
Jag kräks när jag försöker borsta tänderna på morgonen. Tänderna längst fram går bra men försöker jag överhuvud taget borsta tänderna som sitter bara lite längre bak i munnen så kräks jag. Sedan efter att jag har kräkts så vill jag ju verkligen borsta tänderna men det går ju inte. Så sköljer jag munnen först med vatten och sedan med munskölj. Jag hoppas att jag inte går omkring och luktar kräk hela dagarna. Har listat ut att det handlar om reflexer vid tandborstningen och oftast annars så handlar det ( tror jag) om att hålla blodsocker nivån på en jämn nivå. för hur konstigt det än låter och känns så blir det oftast bättre när jag äter någonting. För mig tar det emot att äta när jag mår illa men nu har jag fått lära mig att det är det som gäller.
Nu är det de sista dagarna innan Goth con det skall bli intressant att se hur det går att sköta mitt Goth con jobb i mitt nuvarande stadium. Mina Goth con byxor passar inte längre, det gjorde mig faktiskt lite förskräckt eftersom jag har gått och tänkt att de är så stora och pösiga och kommer att fungera. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar