måndag 25 februari 2013

Drömmar...

Är 400:- för mycket att lägga på en väska.
Åhléns har en väskmodell i skylten just nu som jag blivit lite kär i.
Och den finns i flera färger. Tex orange.
Jag har fortfarande inte varit och känt på väskan eller kikat på huruvida den har fack på insidan eller hur den ser ut.
Men den finns i orange.
Den ser ut att vara stor nog för allt som jag gärna vill släpa med mig till och från jobbet. Som något att läsa. Något handarbete ibland. Ett skissblock. Arbetsrelaterade papper, böcker och matsäck eller lunch. Vattenflaska och en extra tröja.



Men jag har nog aldrig köpt en väska ( bortsett från ryggan) för så mycket pengar.
Och tänk om den är som min förra orangea väska och går sönder för att den inte tål tyngden. Eller tänk om jag tröttnar på den.

Gah.... Beslutsångesten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar